شرایط و قوانین فروشگاه تو خونه
آخرین بهروزرسانی: 20 فروردین 1400
با درود به شما کاربر محترم، پیشنهاد میشود برای استفاده هرچه بهتر از اطلاعات، خدمات و برنامههای سایت تخصصی و فروشگاه آنلاین تو خونه، ابتدا متن زیر را مطالعه فرمایید.
توافقنامه
ورود کاربر به سایت و فروشگاه آنلاین تو خونه برای هر منظوری (چه برای، مطالعه مقالات و مطالب، ورود و استفاده از پروفایل شخصی، تماشای تصاویر و ویدئو ها، مقایسه، انتخاب و خرید محصولات و استفاده از سایر خدمات ارائه شده) به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین روش استفاده از سرویس ها و خدمات فروشگاه اینترنتی تو خونه از سوی کاربر سایت است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه قوانین و رویههای فروشگاه اینترنتی تو خونه منطبق با قوانین جمهوری اسلامیایران، قانون تجارت الکترونیک است و در پی آن کاربر نیز موظف به رعایت قوانین و مسئولیتهای مرتبط با کاربر است. در صورتی که در آینده در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه اینترنتی تو خونه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود و کاربر و مخاطب آن توافق میکند که استفاده مستمرش از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر
به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی تو خونه اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامیکه کاربر از خدمات فروشگاه اینترنتی تو خونه استفاده میکند، سفارش اینترنتی خود را ثبت کرده، خرید میکند و یا به فروشگاه اینترنتی تو خونه ایمیل میزند، و یا فرم ارسال پیام را پر مینماید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که این درخواست با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، کاربر موافقت کرده است که فروشگاه اینترنتی تو خونه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواستش پاسخ دهد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
فروشگاه اینترنتی تو خونه حریم خصوصی کاربران و مخاطبان سایتش را محترم شمرده و از اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند محافظت میکند. فروشگاه اینترنتی تو خونه متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی کاربرانش دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما را از سایت توسعه دهد. در واقع با استفاده از فروشگاه اینترنتی تو خونه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
مقصود از روز کاری در فروشگاه اینترنتی تو خونه، روزهای کاری تقویم رسمیایران (روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته) به استثنای تعطیلات عمومیکشور میباشد و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. با این حال کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی تو خونه این امکان را دارند تا در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز (حتی در روزهای تعطیل) سفارشگذاری نمایند.
فروشگاه اینترنتی تو خونه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی تو خونه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی تو خونه محفوظ است؛ مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید ،مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۳ روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توقف فروش در سایت
فروشگاه اینترنتی تو خونه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند؛ هرچند کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی تو خونه محفوظ است.
کاربر موظف است در هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نبوده و عواقب آن بر عهده مشتری خواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
نهایت دقت و کوشش فروشگاه اینترنتی تو خونه در این است که همواره کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به خریداران در سراسر کشور تحویل داده شود. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی تو خونه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی تو خونه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمیشرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی تو خونه ارسال شود.
محتوا
فروشگاه اینترنتی تو خونه این حق را برای خود قائل است که صفحه یا لینکی در سایت خود را حذف و یا غیر فعال نماید و در این رابطه هیچ گونه مسئولیتی را نمیپذیرد. فروشگاه اینترنتی تو خونه تحت هیچ شرایطی مسوولیتی بابت هرگونه تاخیر و یا عدم کارکرد سایت که ممکن است بر اثر عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در فروشگاه اینترنتی تو خونه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در فروشگاه اینترنتی تو خونه قیمتهای خرده فروشی است. در برخی زمان ها، مانند مناسبتهای فصلی، ممکن است برخی از کالاهای شامل تخفیف و یا طرح ویژه ای برای فروش شوند.
در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، مجموعهی تو خونه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
قوه قهریه
تمامیشرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، مجموعهی تو خونه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
قوانین و مقررات مرجوع کردن کالا توسط مشتری
احترام به خواست مشتری در الولیت سازمانی مجموعهی تو خونه می باشد و جلب نظر مشتری، اولین و مهمترین رسالت این مجموعه تعریف شده است. بنابراین برای رسیدن به این مهم قوانین مربوط به تعهدات قانونی و اخلاقی فروشنده و خریدار را برای مرجوع نمودن کالا را در زیر ارایه می نماییم:
این مجموعه با توجه به فعالیت در دو بخش خارجی و داخلی متهد است که کالاهای ارایه شده به مشتری در بخش خارجی تماما دارای گواهی نامه های اصالت کالا از برندهای معتبر اروپایی است و کیفیت ارایه شده همان کیفیتی است که سازنده کالا و برند عنوان نموده است. در بخش داخلی نیز با بیشترین دقت و سعی در انتخاب تولیدکنندگان معتبر، که دارای گواهی استاندارد با بالاترین کیفیت در مجموعه کالاهای مشابه می باشند و تمام استانداردهای داخلی را رعایت نموده اند را به مشتری ارایه می نماید.
در مواردی که امکان مرجوعی کالا توسط خریدار ممکن می باشد:
فروش کالای مغایر با اطلاعات درج شده در وب سایت:
چنانچه کالای ارایه شده با اطلاعات درج شده در وب سایت مغایرت داشته باشد مشتری می تواند کالا را مرجوع نماید. موارد مورد نظر برای مثال عبارت است از:
- مشکلات فنی / معیوب بودن کالا (کالاهای برقی حد اکثر تا ۴۸ ساعت)
- مغایرت مشخصات کالا با محصول ارسالی
- مغایرت لیبل قیمت با فاکتور صادر شده
- کسری و ناقص بودناجزاء کالا
- کالای آسیب دیده
- عدم اعمال تخفیف درصورت تخفیف دار بودن کالا هنگام خرید
- آسیب فیزیکی کالا با بستهبندی سالم
- اتمام مدت گارانتی / اشکال در مدت گارانتی برای کالاهای گارانتی دار
- عدم وجود کارت گارانتی برای کالاهای دارای گارانتی
توجه: درصورت هریک از موارد فوق خریدار می تواند تا ۴۸ ساعت نسبت به مرجوع نمودن کالا اقدام نماید.